Cliëntenraad
De cliëntenraad denkt en praat mee over alle onderwerpen die voor cliënten van het Gezondheidschuis De Componist van belang zijn en zorgt ervoor dat de mening van cliënten wordt gehoord. De raad mag gevraagd en ongevraagd advies geven aan de directie over alle onderwerpen die voor de cliënten van belang zijn. De raad heeft regelmatig overleg met de directie van de Componist.
Een cliëntenraad zorgt ervoor dat uw belangen behartigd worden binnen de Componist. Bijvoorbeeld over onderwerpen als klantvriendelijkheid, hulpverlening, bereikbaarheid, wachttijden.
Wij willen een actieve raad zijn, echt meedoen en adviseren, een rol van betekenis spelen.
Heeft u individuele klachten over uw zorgverlener? Dan kunt u deze bespreken met uw behandelaar of gebruik maken van de klachtenprocedure.
Wanneer u ideeën of tips heeft, laat het ons dan weten! Dat mag over van alles gaan bijvoorbeeld: tips over de aankleding van de wachtkamer, de bereikbaarheid van de Componist, wanneer u de website onoverzichtelijk vindt of wanneer u juist erg enthousiast bent over iets. Wij horen het graag van u.
Op de wachtkamerschermen en de website van De Componist vindt u informatie over de cliëntenraad. U kunt de cliëntenraad bereiken via de e-mail of doe een briefje in brievenbus 1-8 op de begane grond van De Componist.
Kijk hier voor bron óók over de leden en Jaarverslagen en -plannen.